Sanat lyrics search

Pup - Scorpion Hill sanat lyrics

Kieli: 
Taiteilija: 
Pup - Scorpion Hill Amazon
Pup - Scorpion Hill katsella YouTubessa
Pup - Scorpion Hill kuunnella Soundcloud

Scorpion Hill

Up on Scorpion Hill watching life
Passing me by in the pale moonlight
And I sat there forever, three sheets to the wind
It’s not helping my case, the state that I’m in
 
But it’s not how they told you
My intentions were good
I was just bursting apart like the end of the arc
Holding on to whatever I could
 
A square of light moves its way through the empty room
Across the stained yellow carpet
Like a ghost of myself in the afternoon
Haunting my basement apartment
I looked in to the mirror
Hanging behind my door
The glass was cracked and the man staring back
He don’t look like me anymore
And if the world is gonna burn
Everyone should get a turn to light it up
 
Down and out, I’ve been on the rocks
I’ve been having some pretty dark thoughts
Yeah, I like them a lot
 
Time and time again, well I’ve tried and failed
To get my act together
And I’ll admit lately things really went off the rails
I know that you deserve better
 
But in the morning, as I was boarding
The commuter train to work
The boss was calling, he said: “There’s been cutbacks and
I’m sorry you’re the first”
And If I can’t support the two of us
How can I support a third?
 
Down and Out, I’ve been on the rocks
I’ve been having some pretty dark thoughts
And I’m on the brink
Fallin’ deep into debt
Fallin’ deep into drink
I can drown those regrets
I don’t have to think
 
Now I’m working the night shift
Asleep at the wheel
I was bursting apart like a flame from a spark
Thinkin ‘Jesus, this can’t be for real’
 
My sweat soaked mattress
Corner of the room
Cigarettes and Matches
In the fading afternoon
 
And a picture my kid, ya he’s smiling
It’s the first day of school
 
She said: I found the gun, it was buried beneath
Piles of clothes in the room where your son sleeps
And I can’t pretend, to know how this will end.
 

Enemmän sanat lyrics artistin: Pup


Kun kuvakkeet oikeassa sivupalkissa voit katsella, kuunnella tai netistä Scorpion Hill musiikkitiedoston tai CD.

Jos haluat ladata musiikkia voit klikata mp3-kuvake oikealla sivupalkissa.


Sanoitukset voi käyttää vain henkilökohtaiseen tai koulutukseen. Pup sanat lyrics tekijänoikeus on omistajan tämän laulun.



Enemmän sanat lyrics

The First to Know

Thing change, don't they?
Shit gets in our way
Need to figure out if I can wait it out
Sometimes, time flies,
Reached that point in my life
If I don't catch that train,
I'll never get the chance again
 
Taking control 'cause I need it
Taking the role if I feel it
Searching my soul for some meaning
And when I find it, yeah, when I find it
You'll be the first to know
 
You'll be the first to know
But you're the last that I'm leaving
When I find when I need,
You're the first to know
You'll be the first to know
When I've got what I'm missing
And when I'm home again
You're the first to know
 
Things change, don't they?
It's not like the old days
If I'm not making sense,
I cannot make amends
'Cause you stood by my side
Through crossroads and bad times
But now I know inside,
This person gotta learn to fly
 
Taking control 'cause I need it
Taking the role if I feel it
Searching my soul for some meaning
And when I find it, yeah, when I find it
You'll be the first to know
 
You'll be the first to know
But you're the last that I'm leaving
When I find when I need,
You're the first to know
You'll be the first to know
When I've got what I'm missing
And when I'm home again
You're the first to know
 
Thing change, don't they?
Shit gets in our way
Need to figure out
When I figure it out, yeah
You'll be the first to know
 
You'll be the first to know
But you're the last that I'm leaving
When I find when I need,
You're the first to know
You'll be the first to know
When I've got what I'm missing
And when I'm home again
You're the first to know
 

Life's Gonna Happen

Drive across the country
Get list in a painting (?)
Ask a pointed question
Think about the meaning
Take a step and stumble
Did another listen
Off to start all over
and over again
Yeah..
 
The leaves are changing outside the window
My mind is racing, nowhere I wanna go
Cannot wait to be, cannot wait to see
When life's gonna happen to me
 
Have to learn the hard way
Have to choose the right words
Where to say I'm sorry
Where to watch the beach burn (?)
Wanna be the center
of somebody's whole world
Let it take me over
and over again
Yeah..
 
The leaves are changing outside the window
My mind is racing, nowhere I wanna go
Cannot wait to be, cannot wait to see
When life's gonna happen to me
 
Tell 'em I'm sorry, yeah
Say that I've been there
Gonna lead the journey
It's waiting for me
 
The leaves are changing outside the window
My mind is racing, nowhere I wanna go
Cannot wait to be, cannot wait to see
When life's gonna happen to me
 
Life's gonna happen...
Life's gonna happen...
 

Journey to the Center of the Mind

Leave your cares behind
Come with us and find
The pleasures of a journey to the center of the mind
 
Come along if you care
Come along if you dare
Take a ride to the land inside of your mind
 
Beyond the seas of thought
Beyond the realm of what
Across the streams of hopes and dreams where things are really not
 
Come along if you care
Come along if you dare
Take a ride to the land inside of your mind
 
But please realise
You'll probably be surprised
For it's the land unknown to man
Where fantasy is fact
So if you can, please understand
You might not come back
 
Come along if you care
Come along if you dare
Take a ride to the land inside of your mind
 
How happy life could be
If all of mankind
Would take the time to journey to the center of the mind
Would take the time to journey to the center of the mind
Center of the mind (The mind, the mind)
 

Rakkauden lähettiläs

INTRO: Hei Hei Hei Yeah.
Noni se on CIMT.
 
1 . Nyt on pakko lähtee, ettii pohjantähtee.
Se mitä sä teet ja kun paukkuvat peet.
Mut ku haukuit broidiis homoks ja mutsiis horoks mä olin et WHAT A FUCK.
 
UUUUUUHHH!!
 
:-: Nyt sen mä teen mitä haluun
Mun pitää saada sut sitä haluu.
No mitä vittua sit emmä tiiä.
Ja sä oot ku naapurin Tiia
Ou. Pane mua lujaa että mennää kujaa.
Uu jäijjäijjäijjäi. :-:
 
2. Sä oot kuuma blokki ja isäsi on kokki
Ruma ku lokki päällään sininen smokki.
Pyllys liho ku iso kiho.
Sä katot töllöö ja pikkusiskos leikkii pöllöö.
Ja vaikka oot söpö nii mulle sä oot ku pöpö.
 
:-: Nyt sen mä teen mitä haluun
Mun pitää saada sut sitä haluu.
No mitä vittua sit emmä tiiä.
Ja sä oot ku naapurin Tiia
Ou. Pane mua lujaa että mennää kujaa.
Uu jäijjäijjäijjäi. :-: