Sanat lyrics search

Elvis Presley - Almost Always True sanat lyrics

Kieli: 
Taiteilija: 
Elvis Presley - Almost Always True Amazon
Elvis Presley - Almost Always True katsella YouTubessa
Elvis Presley - Almost Always True kuunnella Soundcloud

Almost Always True

I was always,
Baby, I was always
Well almost always true to you
Met a pretty mademoiselle
Her papa owned a small hotel
Oh, I was almost always true to you
 
I resisted though my arm was twisted
I was almost always true to you
Stayed away from drinkin' wine
Thought about you all the time
Oh, I was almost always true to you
 
Kept refusin'
Don't jump to conclusions
I was almost always true to you
I would never grab like this
I would never steal a kiss
Oh, I was almost always true to you
 

Enemmän sanat lyrics artistin: Elvis Presley


Kun kuvakkeet oikeassa sivupalkissa voit katsella, kuunnella tai netistä Almost Always True musiikkitiedoston tai CD.

Jos haluat ladata musiikkia voit klikata mp3-kuvake oikealla sivupalkissa.


Sanoitukset voi käyttää vain henkilökohtaiseen tai koulutukseen. Elvis Presley sanat lyrics tekijänoikeus on omistajan tämän laulun.



Enemmän sanat lyrics

Your Rhythm

It’s all around you fall into the motion
linger in silence to be heard by nobody but us
lost in the fears from all the years of falling under
linger in silence to be heard by nobody but us
 
mend your heart ninja heart
you know that no one stand a chance baby
mend your heart ninja heart
you know that no one stand a chance baby
 
For the time you wait it’s time you waste
and you lie awake don’t you?
I’ts the time to listen to find your rhythm
 
It’s all around you fall into the motion
linger in silence to be heard by nobody but us
lost in the fears from all the years of falling under
lingers in silence to be heard by nobody but us
 
mend your heart ninja heart
you know that no one stand a chance baby
mend your heart ninja heart
you know that no one stand a chance baby
 
For the time you wait it’s time you waste
and you lie awake don’t you?
I’ts the time to listen to find your rhythm
 
All the times you’ve prayed and the words you say
but the actions rule always
It’s the time to listen to find your rhythm
 
For the time you will for another thrill
for the love you feel, don’t you?
it’s the time to listen to find your rhythm
 
For the times you slaved for a life they played
tho the love will heal won’t you?
it’s the time to listen to find your rhythm
 
you know that no one stand a chance baby
 
you know that no one stand a chance baby
 
you know that no one stand a chance baby
 

Read My Mind

Late night calling
Let me know when and I'll meet you there
Time, fast forward, and we'll play a little truth of dare
But it's better if we walk away
So we only have one drink left
But it's typical of you and me, me, me, me

Baby if you wanna stay the night
Getting down until we blow the lights
Put your body next to mine
You don't have to read my mind
Cause when I'm loving you I know, know, know
Baby, I ain't got no self control
Put your body next to mine
You don't have to read my mind

Daylight is falling
Baby I still feel it in the air
Close those curtains
Play another game of truth or dare
So I guess we should have walked away
Cause you know what brings us into pain
But it's typical of you and me, me, me

Baby if you wanna stay the night
Getting down until we blow the lights
Put your body next to mine
You don't have to read my mind
Cause when I'm lovin' you, I know, know, know
Baby I got no self control
With your body next to mine
You don't have to read my mind

Late night calling
Let me know when and I'll meet you there
Time fast forward

Baby if you wanna stay the night
Getting down until we blow the lights
Put your body next to mine
You don't have to read my mind
Cause when I'm lovin' you, I know, know, know
Baby I got no self control
With your body next to mine
You don't have to read my mind

You don't have to read my mind
You don't have to read my mind
You don't have to read my mind
You don't have to read my mind

You Should Really Know

Pirates
Ishani
Naila Boss
Shola Ama
Talk to me
 
Last week when you were cruising
Your best friend moved to me one day
I didn't want to tell you
So I just kept it to myself
 
[Refrain:]
You should really know
I ain't playing you
Babe, you gotta know
'Cause your love is all I'm living for
And if you look into my eyes then you will know
Oh baby, you should really know
 
[x 2:]
Ya 3ayni, ya leel
Ya leili ya 3ayni, ya leel, ya 3eyni ya leel
Leely leely ya 3yuni
 
I'm mad you think I hurt you
'Cause your love means everything to me
And I ain't keeping secrets, no no
I'm just keeping to myself
 
[Refrain:]
You should really know
I ain't playing you
Babe, you gotta know
'Cause your love is all I'm living for
And if you look into my eyes then you will know
Oh baby, you should really know
 
Do you think I want you to leave
When you mean so much to me?
But if you don't want to stay
Then just let go of me
It would be better off that way
If you won't trust in me
And believe when people say
You're the only one I see
 
Boy, you know that I got you
Anything that you do, boy, you know I support you, huh
How could you think I would do this to you?
I thought wifey would mean more to you
I ain't trying to say I weren't there that day
I'm just trying to state it didn't happen that way
Naila Boss, the name is true, the game is true
You know I belong to you, come on
But if you're trying to give ultimatums
Then this right is the point that I'm making
Do you think I'll be alright?
LSA, high grade, I'mma be alright, trust
If the love that we shared was so wrong
Shame 'cause I felt it was so strong
It's okay, make your moves
'Cause I know you'll be back in a week or two, yeah
 
[Refrain:]
You should really know
I ain't playing you
Babe, you gotta know
'Cause your love is all I'm living for
And if you look into my eyes then you will know
Oh baby, you should really know
 
[x 2:]
Ya 3ayni, ya leel
Ya leili ya 3ayni, ya leel, ya 3eyni ya leel
Leely leely ya 3yuni
 

This Is How We Will End It

Alejandro:
I left...
Bridgette stuck to a pole.
Robbed Leshawna of her fabulous soul.
Made even Courtney lose control.
 
Now, I'm going to leave you...
...wedged up in a hole.
 
This is how we will end it.
This game we have played!
This is how we will end it.
Your bill must be paid!
 
Heather:
Ooooooh!
 
Shouldn't have mocked you for having to dig.
Help me out, and I'll be your human drill-rig.
 
Alejandro:
You think I'm gonna fall for that?!
Ain't a tea party...
... it's combat!
 
This is how we will end it.
This game we have played!
This is how we will end it.
Your bill must be paid!
 
Heather:
Ooooooh!
 
I'm wedged in a hole! This isn't right!
If I'm goin' down, make a fair fight!
It's beneath you-ou, to abandon a girl in a ditch!
Offer me my dignity; I haven't got a stiiiiiiiitch!
 
Please, Alejandro. You and I have been the greatest adversaries this game has ever seen!
Is this how you wanna win it -- because I got jammed into a pit by a stupid rock?
Is that the victory you want!?
 
Alejandro:
I left...
Bridgette stuck to a pole.
Robbed Leshawna of her fabulous soul.
Made even Courtney lose control.
 
But I can't leave you...
...wedged in a hole.
 
This is not how we'll end it.
This game we have played!
This is not how we'll end it.
But there's a bill to be paid!