Sanat lyrics search

24 Heavy - Safe Mode sanat lyrics

Kieli: 
Taiteilija: 
24 Heavy - Safe Mode Amazon
24 Heavy - Safe Mode katsella YouTubessa
24 Heavy - Safe Mode kuunnella Soundcloud

Safe Mode

I won't ever fold, no
I won't sell my soul, no
They turned my heart cold, yeah, ah, ah
 
It's my time and I can't hold out
I hit the booth and pour my soul out
Niggas change and they gon' fold, yeah
I lost my brother, my heart cold now, uh
God just sent me halo, yeah
They want me dead, I gotta lay low, nah
I ain't scared, I'm in safe mode, ah
I ain't scared, I'm in safe mode, ah
 
I'm safer than ever, ah
I got a trey for whoever, ah
Patiently waitin' forever
Lately I been conversatin' with the devil, yeah
Play with the devil, you lose
I lost my brother in school
I was breakin' all the rules
They don't even have a clue
All the cases I done had
Fucked around and made the news
It was time for me to win
All I ever did was lose
And that's why I pour my soul out
Go the hardest, I can't hold out
I lost my brother, my heart cold now
I swear I'm in safe mode now
 
It's my time and I can't hold out
I hit the booth and pour my soul out
Niggas change and they gon' fold, yeah
I lost my brother, my heart cold now, uh
God just sent me halo, yeah
They want me dead, I gotta lay low, nah
I ain't scared, I'm in safe mode, ah
I ain't scared, I'm in safe mode
 
Safe mode and they can't crack the code to me
Hit the booth and spit until my soul empty
Stay connected with my folks through the wire
Been prolonged for so long, I'm on the ride
Tunnel vision, I work hard, I deserve it, it's been a long grind
And bitch isn't what I been through made me curve her, she go hard
At the bottom I was scratching the surface, like when it's gon' shine?
I put in that work and didn't get discouraged, I didn't starve
Niggas sell theyself short but me I aim bigger
All this hurt inside of me, I'ma need more than a painkiller
I got road rage when I'm swervin' out these lanes nigga
RIP to JJ, 2017 got me changed nigga
 
It's my time and I can't hold out
I hit the booth and pour my soul out
Niggas change and they gon' fold, yeah
I lost my brother, my heart cold now, uh
God just sent me halo, yeah
They want me dead, I gotta lay low, nah
I ain't scared, I'm in safe mode, ah
I ain't scared, I'm in safe mode
 

Enemmän sanat lyrics artistin: 24 Heavy


Kun kuvakkeet oikeassa sivupalkissa voit katsella, kuunnella tai netistä Safe Mode musiikkitiedoston tai CD.

Jos haluat ladata musiikkia voit klikata mp3-kuvake oikealla sivupalkissa.


Sanoitukset voi käyttää vain henkilökohtaiseen tai koulutukseen. 24 Heavy sanat lyrics tekijänoikeus on omistajan tämän laulun.



Enemmän sanat lyrics

No Dreaming

We look alright
But we want too much
I talked to him
Like he was one of us
Such a mistake and so obvious
Round hole square peg
Riding on the bus
 
Why not, Why not
If you live a dream why not a better one
Why not, why not
If you live a dream why not a better one
 
I talk to him
Like he and I are one
Abbreviate communication
Such a mistake and so obvious
Denger appeals
Afraid it’s not enough
 
Why not, why not
If you live a dream why not a better one
 

24

If I show you pain
Show me a way
When the teeth come out
I saw red at just what you said
That the war is mine
If you start to learn how to rise
I can go that high
If you start to run out of words
I can fill that time
 
The cleanest war was won before
With open eyes and bad lies
The cleanest war was won before
With open eyes and bad lies
 
Never gonna know if you ever go because
Say that you love and you'll never know
Never gonna know if you ever go because
Say that you love and you'll never know
 
When their heads are turned don’t say it
Not if you come down
Just a joke and a wave against all your friends
When we teach a love
When you smile and you fell apart
I cannot fix that
That's the price that you have to pay
Just for having fun
 
And I could make him see
And I could make him see
And I could make him see
Until you're feeling alright
And I could make him see
And I could make him see
And I could make him see
Until you're feeling alright
And I could make him see
And I could make him see
And I could make him see
Until you're feeling alright
And I could make him see
And I could make him see
And I could make him see
 

A Grim Christmas Story

On the first day of Christmas, my true love said to me: 'Oh Sarah, my sweet pea.'
On the second day of Christmas, my true love lied to me.
Oh, what a pity, now he lies on the bottom of the sea.
On the third day of Christmas, the milkman came to see, if my husband was home, for a pint of beer.
The question he popped and my jaws nearly dropped!
Oh what a pity, he had it coming, now there's two on the bottom of the sea.
On the fourth day of Christmas, the milkman's came by.
Worried to her bones she was, of her husband's life.
A blow to her head it made everything all right.
Oh what a pity, she had it coming, a knife cut her throat, now there's three on the bottom of the se.
On the fifth day of Christmas, my true love got revealed, he was keen on something else than his wife – that's me!
 
I went to see his mistress just to have a talk, THEN I WENT HOME. … or not!
That was not a pity, chopped her like meat, put her in a sack, now there's four on the bottom of the sea.
On the sixth day of Christmas, a man knocked on my door, asked for my husband, 'my true love'.
Damn, what a pity, this is getting messy.
Strangled him to death, now there's five on the bottom of the sea.
On the seventh day of Christmas, the police knocked my door, told me the milkman's son had given them a call.
By asking some questions they found out what I'd done, oh what a pity, end of my story, Sarah's going to jail!
Quickly I came up with a cunning plan, '
Look at the time, it's almost five, I bring you tea (with a special treat!)'
The poison made them sleep, a dagger made them bleed, time for me to flee, now there's eight on the bottom of the sea.
Yes there's eight on the bottom of the sea!
 

Plum

[Verse 1]
Watching you sleep
Run my hands through your hair and it’s got me thinking
What you mean to me
There’s a chill in the air and a sinking feeling
Coming over me
 
[Pre-Chorus 1]
Like bitter tangerine
Like sirens in the streets
Oh no
 
[Chorus]
Maybe our time has come
Maybe we’re overgrown
Even the sweetest plum
Has only got so long
Baby, we're barely holding on
Even the sweetest plum
Has only got so long
 
[Verse 2]
Jealous you can sleep
You’ve been keeping me up and I mouth the words
I think I wanna speak
Instead I’m wasting my time just pressing rewind
 
[Pre-Chorus 2]
To all the nights we shared
The ripest peach or pear
But change is in the air, oh
 
[Chorus]
Maybe our time has come
Maybe we’re overgrown
Even the sweetest plum
Has only got so long
Baby, we're barely holding on
Even the sweetest plum
Has only got so long
 
[Bridge]
I was summer, you were spring
You can’t change what the seasons bring
Yeah, I was summer and you were spring
You can’t change what the seasons bring
 
[Chorus]
Maybe our time has come
Maybe we’re overgrown
Even the sweetest plum
Has only got so long
Baby, we're barely holding on
Even the sweetest plum
Has only got so long